Sitemizde şuan toplam 6230 film bulunmaktadır.

Survivor All Star 70.Bölüm izle Tek Parça 6 Haziran 2015

FILM BILGILERI 1 sene önce eklendi
YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Survivor All Star 70.Bölüm izle Tek Parça 6 Haziran 2015” filminde 19 Yorum bulunuyor.
  1. Leyla - 1 sene önce demiş ki:

    Neden gec yerlestiriyosunuz, her zaman daha cabuk oluyordu 🙁

  2. cesc - 1 sene önce demiş ki:

    Part4 nerde kaldı admincik ??

  3. ugur - 1 sene önce demiş ki:

    diger partlar ne zaman yüklenecek

  4. Can horoz - 1 sene önce demiş ki:

    Admin harikasın. Videoları çok net ve süper hızlı yüklüyorsun. birde spoiler veren yorumları yayınlamasan kaldırsan mükemmel olucak. Vallahi sırf bu yüzden delirdim izlemeyeceğim yahu !!!!!!!!!

  5. osmanayeş - 1 sene önce demiş ki:

    salak herif hangi takın kazandı diye niye yorum yapıyon daha izlemedim içimi karartın

  6. Baboş - 1 sene önce demiş ki:

    Admin bravo kardeşim, sırf senin bu kral hizmetinden dolayı reklamların hepsine tıklıyorum, senin için 5 dk reklam kuşağı geçiyorum 😀

  7. coskun - 1 sene önce demiş ki:

    turbi ne barzo adamsınla sen yemin ederim senden midem bulandı ya az kendini düzelt sikik kendini bi sik sanıyon bu yarra buraya getirernin gotune koyum tam bir barzo amk barzosu

  8. Sulo - 1 sene önce demiş ki:

    Admin survivor bolumleri hic biri acilmiyor copyright nedeniyle kanal d sikayetci mi ne olmus. Hollandadan izliyorum hollandaca yaziyo. Izliyemiycemmi ben simdi ya

  9. S - 1 sene önce demiş ki:

    Admin neden kaldirildi survivor 70.bolumu yaa?

  10. Fırat - 1 sene önce demiş ki:

    Kanal d nin telif hakkıyla kaldırılmıştır diyor kanal d ne alakaysa 😀

  11. su - 1 sene önce demiş ki:

    Admin video kaldirilmis???? Hayirdir kardesim????????????

  12. Su - 1 sene önce demiş ki:

    Firat kardes bende anlamadim baska nerden izliyebilirim biliyormusun??

  13. Deniz - 1 sene önce demiş ki:

    Ah be admin ne güzel pizzamızı yerken izliycektik, ona göre ortam kurduk oldu mu bu şimdi? Hem Kanal D nerenin köyü

    • admin - 1 sene önce demiş ki:

      Kesinti bizden kaynaklı değil arkadaşlar tekrardan kusura bakmayın videolar düzeltildi sorun yaşarsanız lütfen bildirin

  14. Deniz - 1 sene önce demiş ki:

    Sorunu hiç anlamadım ama bir numarasın admin düzelticeğini biliyordum ve bu yüzden başka yerden izlemedim 🙂 teşekkürler gecenin bu saatinde ellerin dert görmesin

  15. Su - 1 sene önce demiş ki:

    Kusura bakma admin baska site daha onceydi senden ordan izlemek zorunda kaldim normalde hep senden izleriz umarim bu sorunla bidaha karsilasmam
    Karsilasirsamda hemen bildirim yaparim duzeltmen icin kardesim.
    Kolay gelsin

  16. sebnem - 1 sene önce demiş ki:

    bence oyle yorumlar yapmayin sizin tablet ve ya bilgisayar bozuk tmm bende gayet guzel acildi

  17. seme - 1 sene önce demiş ki:

    günlüleri teprik ederim benim takımım gittiği yer süperrrrrrrdi ünlüleride az çok tebrik ederim 7 2den 9 9 yaptılar birazda hakan ve anıl oynasaydı alırdılar

  18. Y.K - 1 sene önce demiş ki:

    ünlülerde Merve ile Hakan olduktan sonra oyun kazanmaları çok zor,
    nedenmi çünki ikisininde kalbi fesat,hakan aynı karı gibidedi dokuduçu ve fitneci milleti bir birine düşürmeye birebir bir karaktere sabip,mervenin erkeksi haraketlere,havaları konuşmaları çok yüksekten,kızım sen kendini ne sanıyorsun dünyaları senmi yarattın seni orda yine iyi ayakta tuttular it gibi oraya buraya saldırıyorsun biraz adam olun hakanla sen kendinize hareketlerine dikkat edin acım acım diye geberiyorsun ,geber gitsin istemeyen kimi yok o böyle imiş yok o bna yanaşmış tabiki yanaşaçaklar çünkü bir birlerine düştümü oyun kabyederler durmadan eskileri deşip durursun bu kalbinin fesatlığı ve hakanın fitneliği nedeniyle kaybediyorsunuz,beter olun tamammı allahtan isteğim senin orda resil olman AMİİNNNNNN

kapat