Sitemizde şuan toplam 6261 film bulunmaktadır.

Survivor All Star 81.Bölüm izle Tek Parça 18 Haziran 2015

FILM BILGILERI 1 sene önce eklendi
YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Survivor All Star 81.Bölüm izle Tek Parça 18 Haziran 2015” filminde 15 Yorum bulunuyor.
  1. eren - 1 sene önce demiş ki:

    daha dıger sıtelerde son bolum olarak 80 varken sen 81ı eklemıssın bravo basarını tebrık ederım devamını beklıyorum

  2. Aysel - 1 sene önce demiş ki:

    Basirilariniz çok guzel,tvda bakamiyorum burdan takip ediyorum,emeyinize saglik

  3. Apaculpo - 1 sene önce demiş ki:

    admin, sertan diye bir zat saçmalamış, küfürde var,
    ülkemiz işuş yetiştiriyor artık,,,

    şu Arabistan mallarının yazılarına dikkat.*
    burası Turkiye türkün yurdu Sertan,
    Arabistan kafasını git işuşlar ile yaşa,
    yaaaa saygılı olacaksın,,, ya saygıyı öğreticez

    • admin - 1 sene önce demiş ki:

      Genel olarak bu küfür eden insanlar aslında aciz, şahsiyetsiz, karaktersiz ve topluma faydası olmayan boş beleş adamlar topluluğuna ne desen boş. Arada gözden kaçıyor işte onaylıyoruz yanlışlıkla.

  4. Emin - 1 sene önce demiş ki:

    Men demek olar ele burdan baxiram. Bu seraite gorede coox sagolun

  5. vayvır - 1 sene önce demiş ki:

    ünlülerin bu son üçlüsü mükemmel. Turabi bile itiraf etti bizi buldozer gibi ezdi geçtiler dedi bunu ondan duymak acayip. gönüllüler ünlüler gibi bir ay kaybetseler kafayı yerler. Hasan gereksiz yere konuşuyor hakanın ayağıyla ilgili yok doktor oynaya bilirsin diyormuş hakan oynamak istemiyormuş Hasan boş konuşuyor.

  6. EMN - 1 sene önce demiş ki:

    çirkef hasan mahaleenin dedikoducu yaşlı karılarını geçtin be 😀

  7. cemil - 1 sene önce demiş ki:

    EMN , Hasan’ı sevmeyebilirsin ama saygılı olmak zorundasın

  8. ibrahim - 1 sene önce demiş ki:

    ADMin qardes bu ne survivora vuram fragmanlar gelir

  9. uğur - 1 sene önce demiş ki:

    Bak bu hasana gene yau. adam karı gibi. yenilmiş ve gene hakana laf atıyor yok sakattı değildi diye. begümü bile geçti dedikoduda. bu hasana oy verenleri ayakta alkışlıyorum abi.

  10. İLKER - 1 sene önce demiş ki:

    harbiden çok başarılı bu site.

  11. mete - 1 sene önce demiş ki:

    hasan yemin ediyorum hayatımda bi insan hakkında bu kadar yanılmadım sen ne dedikoducu ne çirkef bi insanmışsın kalıbına yazık yüzsüz dedikoducu

  12. Alp - 1 sene önce demiş ki:

    Laz Hasan’ın üstüne çok gitmeyin uşaklar 🙂 bir temel bir Hasan 🙂

  13. burak - 1 sene önce demiş ki:

    Uğur kardeşim seninle benimm hasan hakkında gördüklerimizi diğer insanlarında artık görmeye başlaması çok iyi. gerçi görünen köy kılavuz istemez meteye katılıyorum cidden bende çok yanılmısım hasan hakkında. bu nasıl bi insaların üstünü oynama çabasıdır. karı gibi ya karı. hümünasit bi adam nasıl bi insanın sakatlıgını sorgular ? nasıl birine ikiyüzlü der ? nasıl bi insana kötü der ? doktora gitmiş hakan için bu adamın sakatlıgı dogrumu diye soruyo abi olaya bak ya bu nasıl bi zihniyetdir ? sen kimsin lan kimsin de doktora gidip sakatlıgı dogrumu diyosun. bide hakan bizim izleyemedıgımz yerlede hasana ormanda bişey mı yapıyo acaba da ormanda yaşadıkları hasanın agzına vuruyo 😀 olm nedir derdin hakanla ? karı kılıklı herif ya. bide dikkat ederseniz ne zamankı oylamalar kapandı sms bitti hasanın yuzu daha cok ortaya cıktı cunku artık seyırcıye oynayıp sms alamıcagı biliyo. turabiye ben cok sevmem ama adam harbıden haklıymıs bu adam maske takıyo derken. insallah o masken düşer hasanda istanbula dönüp altın gününe falan gidersin orası tam senin dedikodu yapabıcegın bi yer.

  14. Tarkan - 1 sene önce demiş ki:

    admin şu reklamlara yapabileceğin birşey varmı kardeşim üst üste 3 reklam verdi ve kapatamıyorum 😀 emeğe saygı o ayrı.

kapat